czwartek, 27 czerwca 2013

Chwila oddechu

W związku z okropnymi upałami panującymi na dworze, przez ostatni tydzień kompletnie nic mi się nie chciało. Nawet późnym wieczorem powietrze na zewnątrz i w moim mieszkaniu było tak ciężkie, że trudno było nim oddychać. Niestety, przez to wszystko zaniedbałam moją Salsę i inne ćwiczenia. Wyjście z dzieckiem na dwór i bieganie graniczyło z cudem, kiedy temperatura na zewnątrz w cieniu przekraczała 35 kresek. Teraz przyszła chwila wytchnienia, a pogoda sprawiła nam niespodziankę w postaci lekkiego ochłodzenia. Oczywiście, już teraz pojawiają się głosy, że powinno być znacznie cieplej, bo to przecież lato. Najbardziej narzekają jednak Ci, którzy w trakcie najgorszych upałów również złorzeczyli pogodzie, mówiąc że jest stanowczo za gorąco. Cóż, Polakom nigdy się nie dogodzi, a już na pewno nie wszystkim. Ja nie zrzędzę, choć rzeczywiście w ubiegłym tygodniu było za gorąco.

Teraz jest już przyjemnie i odzyskuję chęć "ruszania się", co powinno rzecz jasna korzystnie wpłynąć na moje plany odchudzania. Kilka kilogramów dzieli mnie już od pożądanej wagi, którą dawno nie widziałam w moim przypadku. Przez ostatni tydzień stosowałam grzecznie suplementy diety ForeverSlim, ale nie trzymałam jakiejś wybitnej diety i nie ćwiczyłam za grosz. Pomimo to, i tak udało mi się zejść z wagi. Co prawda, to tylko kilogram, ale jakże cenny?

W sumie, zrzuciłam już 13 kg i nawet mój mąż - niedowiarek, widzi, jak bardzo zeszczuplałam. Śmieje się, że teraz będzie musiał mnie bardziej pilnować, żeby żaden facet się koło mnie nie zakręcił. Już wkrótce zamierzam wyruszyć na poszukiwanie nowych, letnich rzeczy, bo te, które wiszą w mojej szafie są już za duże i smętnie zwisają na mojej nowo wypracowanej figurze.

4 komentarze:

  1. Oby tak dalej. 13 kg to już znakomity wynik. Ty zaraz kończysz kurację z foreverslim, zgadza się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, jesteś moją idolką. Ja również wprowadziłam u siebie foreverslim. Może jeszcze nie mam takich efektów, jakie chciałbym mieć, ale systematycznie tracę kilogramy. Dodam, że to moja pierwsza dieta od lat, kiedy faktycznie coś się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję i ja - 5 lat czekania i normalnych diet to już zbyt dużo, zdecydowanie zbyt dużo. Liczę, że te tabletki rzeczywiście będą skuteczne - straciłam już nadzieję, że na normalny wygląd :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Tobie takiego efektu.U mnie pomalutku ale jakoś idzie.Foreverslim na razie pomógł mi stracić 4 kg.

    OdpowiedzUsuń