czwartek, 25 lipca 2013

A po jojo ani śladu...

Wbrew pozorom, nie szukam zabawki mojego dziecka, ani nie próbuję odnaleźć mojego starego "jojo"na strychu. Chodzi tu oczywiście o moje odchudzanie, które szczęśliwie już się zakończyło, a teraz znajduje się na etapie "podtrzymywania" właściwych rezultatów uzyskanych dzięki ForeverSlim. Suplement diety miał mi zapewnić odchudzenie bez efektu jojo. Prawdę mówiąc, mocno powątpiewałam zarówno w pierwsze zapewnienie, jak i w drugie. Wiem, że bez ciężkiej pracy nic nie można osiągnąć, ale prawdę mówiąc, moje odchudzanie tym razem okazało się nie być tak trudne i pełne wyrzeczeń, jak wcześniejsze próby zrzucenia dodatkowych kilogramów. Co się zmieniło?

Rzeczywiście chudłam i to motywowało mnie wystarczająco ku temu, aby trzymać się z daleka od tortu czekoladowego, chipsów i ulubionych lodów. Jedynie na wakacjach trochę mnie poniosło, co przepłaciłam zniweczeniem niektórych skutków odchudzania, ale szybciutko wróciłam na właściwe tory. Dziś ważę o 15 kg mniej niż przed rozpoczęciem odchudzania. To dla mnie niebywały sukces.

W głębi duszy wciąż jednak boję się, że moje dodatkowe, utracone kilogramy powrócą jak bumerang. efekt jojo to zmora chyba wszystkich osób, które kiedykolwiek się odchudzały. Już, już, cieszysz się wspaniałą figurą, aż tu nagle znów wszystko wraca do smutnej rzeczywistości. To tak, jakby nagle ziścił się piękny sen, a zaraz potem obudzilibyśmy się z niego.

U mnie po jojo ani śladu, ale też nie pozwalam sobie na obżarstwo i na wylegiwanie się całymi dniami przed kanapą. Jestem aktywna, zwłaszcza że moje dziecko uwielbia przebywać na świeżym powietrzu. Teraz bez problemu mogę się z nim bawić i biegać po boisku. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę zmuszona do kupowania większych ubrań w sklepie - chyba że zdecyduję się na drugie dziecko....

3 komentarze:

  1. U mnie nie wystąpił efekt jo-jo.Chociaż przez dwa miesiące po skończeniu brania Foreverslimu miałam lekką obsesję i ważyłam się co drugi dzień.Ale na szczęście nic złego się nie wydarzyło.Teraz cieszę się swoją nową figurą i mam nadzieję że już tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w piątek zakończyłam branie Foreverslimu i jak czytam Twój blog to jestem pewna że u mnie efekt jo-jo nie wystąpi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli efekt jo-jo nie występuje po skończeniu brania Foreverslimu to warto w niego zainwestować.Jakiś czas temu kupiłam tabletki wspomagające odchudzanie efekt tego był taki że owszem schudłam ale po miesiącu waga wróciła i ciut się zwiększyła.Może Foreverslim ma jakieś dodatkowe składniki które zapobiegają efektowi jo-jo.

    OdpowiedzUsuń