czwartek, 6 czerwca 2013

Po wakacjach ze wspomnieniami i dodatkowymi kilogramami

Witam wszystkich po dwutygodniowej nieobecności na moim blogu. Niestety, ani dla siebie, ani dla Was nie mam zbyt dobrych informacji. Nie utrzymałam przyrzeczenia jedzenia mniejszych porcji posiłków. Zgubiła mnie formuła All Inclusive, którą wykupiłam na wakacjach w Turcji. Mogłam jeść kiedy chciałam i ile chciałam, a wszystko było podane tak smakowicie, że trudno sobie było odmówić drobnych przekąsek. Suma sumarum - przed wyjazdem ważyłam 9 kg mniej niż przed rozpoczęciem odchudzania z ForeverSlim. Uważałam to za znakomity wynik i prawdę mówiąc pozostałe 6 kg nadwagi, której chciałam się pozbyć, nie stanowiło już dla mnie dużego problemu. Wiedziałam, że cierpliwie muszę łykać tabletki, mniej jeść i trochę ćwiczyć, aby i te nieszczęsne 6 kg znów zrzucić.

Dziś, po dwutygodniowym urlopie od ForeverSlim i od całego procesu odchudzania, po nadmiernym jedzeniu, a właściwie obżarstwie wakacyjnym, znów mam 7,5 kg nadwagi. Zmarnowałam moje cenne 1,5 kg leżąc nad basenem, czytając książkę, opalając się i nic nie robiąc, poza jedzeniem i piciem. Przeceniłam swoje możliwości i dałam się ponieść mojemu zamiłowaniu do jedzenia, choć nie mam już nastu lat i moja przemiana materii po urodzeniu dziecka znacznie osłabła.

Nie tracę jednak wiary w siebie i w odchudzanie. Znów zaczynam suplementację diety z ForeverSlim, aby pozbyć się świadectwa mojej "zdrady na odchudzaniu". Mam nadzieję, że w tydzień-dwa znów będę ważyła o 9 kg mniej niż przed rozpoczęciem odchudzania. Moja w tym głowa, aby tak się stało. Zaczynam spacery z córcią na świeżym powietrzu, gimnastykę na placu zabaw i odmawiam sobie jedzenia kolacji. Może to wystarczy? Zobaczymy!

2 komentarze:

  1. Heh... sama jadę za tydzień na wakacje - po czasie żałuję, że dopiero miesiąc temu zaczęłam brać foreverslim. Zleciało ze mnie aż 5 kg, ale... miałam 17 kg nadwagi, wiem że to zrzucę, ale na wakacjach będę się jeszcze wstydziła swojego ciała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego właśnie zawsze nie lubiłam wyjazdów z all inclusive, masakra. Wracałam mając nawet 3 kg więcej, czując się fatalnie. W tym roku wybieram wyjazd z HB. Foreverslim to pierwsza metoda, która pozwoliła mi schudnąć trwale, od czasów ciąży - nie zamierzam tego w głupi sposób stracić!

    OdpowiedzUsuń